Formularz reklamacyjny

Na początek kilka ważnych informacji dla Ciebie!

 

    1. Jeżeli zgłaszasz odstąpienie od umowy w polu Produkt/usługa nie musisz podawać nazw
      poszczególnych produktów. Wystarczy, że wpiszesz w tym polu słowo: odstąpienie a w polu Numer
      dokumentu zakupu podasz numer faktury.
    2. Jeśli odstępujesz od części zamówienia możesz to zrobić jak wyżej a w opisie podać jakich
      produktów z całego zamówienia dotyczy odstąpienie.
    3. Jeśli odstępując od umowy nie planujesz dokonania u nas kolejnych zakupów koniecznie podaj
      numer konta do zwrotu należności w polu "Żądania klienta dotyczące rozpatrzenia reklamacji".
      Przyspieszy to zwrot środków na Twoje konto!
    4. Reklamację można złożyć tylko na jeden towar w jednym zleceniu - ilość możesz podać w opisie.
      Jeśli masz reklamację kliku różnych towarów to musisz to zrobić w oddzielnych zgłoszeniach.
    5. Jeżeli odsyłasz do nas uszkodzony lub zwracany towar pamiętaj o podaniu numeru zgłoszenia
      przesłanego do Ciebie po zapisaniu tego zgłoszenia na przesyłce - może być nawet dopisek
      flamastrem na kartonie ;). Przyspieszy to rozpatrywanie Twojej reklamacji!

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixel